środa, 12 lipca 2017

RECENZJA: Dermedic Capilarte szampon wzmacniający

Od pewnego czasu poszukuję szamponu, który byłby w stanie odpowiednio zadbać o moje włosy.

Niestety zbyt częste suszenie, modelowanie i farbowanie włosów sprawiło, że zaczęły się puszyć, być przesuszone, a ostatecznie wypadać - z czym już od jakiegoś czasu nie mogę sobie poradzić.
Przetestowałam sporą ilość szamponów, ale od kilku miesięcy moim ulubieńcem stał się Dermedic Capilarte szampon wzmacniający, który regularnie gości w mojej codziennej pielęgnacji włosów.


Dla kogo ?

Szampon polecany jest dla osób z cienkimi i rzadkimi włosami oraz ze skłonnością do ich wypadania. Przeznaczony do codziennego stosowania. Według mnie jest to szampon dla wszystkich, może być stosowany również przez osoby z wrażliwą skórą głowy.

Skład

Składniki aktywne szamponu: Kompleks Pilotantum, Procapil, Ekstrakt z ziarem fasoli guar, Zincidone, D-Panthenol, Witamina PP, Gliceryna.
Z tego co można wywnioskować po składzie szamponu, to jest to bardzo delikatny i pozbawiony zbędnej chemii dermokosmetyk, nie znajdziemy tu SLS i SLES.


Działanie

Według producenta szampon ma ograniczyć nadmierne wypadanie włosów poprzez wzmocnienie i odżywienie cebulki włosa. Dodatkowo jeden ze składników – zincidone ogranicza produkcję enzymu, który jest odpowiedzialny za zmniejszenie aktywności i zanikanie mieszków włosowych, a także ich przedwczesne wypadanie. Szampon powoduje zwiększenie objętości i gęstości włosów.

Czy działa ?

Działa, ale nie jest to produkt dla osób, które efekt chcą uzyskać po pierwszym użyciu. Ja na efekt musiałam poczekać około dwóch miesięcy regularnego stosowania. Przez pierwsze tygodnie włosy rzeczywiście zrobiły się przyjemniejsze w dotyku, bardziej miękkie i wyglądały na zdrowsze – nabrały połysku, jednak dalej wypadały. Dopiero w trzecim miesiącu stosowania zauważyłam, że znacznie mniej włosów wypada. Dalej stosuje szampon Dermedic Capilarte i jestem zadowolona, mogę śmiało napisać, że nie mam już problemu z nadmiernie wypadającymi włosami.

Gdzie kupić ?

Jest to produkt marki Dermedic, stworzonej przez dermatologów, są to dermokosmetyki dostępne głównie w aptekach i dobrych drogeriach. Szampon został mi polecony przez inną „włoso -maniaczkę”, która się w nim zakochała – a uwierzcie to bardzo wymagająca osoba, więc nie miałam wyjścia. Musiałam go mieć !



Czas na krótkie podsumowanie

 

Plusy:
+ szampon dobrze myje włosy
+ po myciu nie ma problemów z rozczesaniem włosów
+ włosy nabierają połysku i miękkości
+ poradził sobie z wypadaniem włosów
+ bardzo wydajny - butelka starcza mi na ponad 2 miesiące regularnego stosowania
+ przezroczysta butelka – niby banał, ale dzięki temu mogę kontrolować ile szamponu mi jeszcze zostało
+ przyjemny, delikatny zapach
+ szampon nie podrażnia skóry głowy i oczu
+ przystępna cena w stosunku do pojemności
Minusy:
- słabo się pieni
- konsystencja mogłaby być gęstsza
- na efekt trzeba poczekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz